31 Temmuz 2008 Perşembe

Ben Karakedileri çok severim

Bu da siyah uğurum....
Çoğu kişinin karakedi uğrsuzdur demesine karşın,
ben tam tersine karakedilerin bana uğur getirdiğine inanıyorum.
Önümden bir karakedi geçtiyse o gün işlerim çok yolunda gider.
O' nu ilk defa caddeye bakan ön balkonda buldum.
Hava çok sıcaktı, ağzını iyice açmış, köpek gibi soluk alıyordu. Hemen önüne su koydum, biraz başını ıslatmak istedim, izin vermedi. Çok yabaniydi ve bana tısladı.
Önüne birazda mama koydum, içeri girdim.
Biraz sonra oda içeri girdi, hiç kıpırdamadım kaçmasın diye.
Ortadaki sehpanın altında saatlerce uyudu.
Yüzü gözü yara bere içinde ve yürüme güçlüğü çekiyordu.
Sanki ona bakacağımı biliyormuş gibi bana gelmişti.
Bir aydır geliyor, mamasını yiyip, suyunu içip gidiyor.
Sağlığıda düzeldi. Ama benim kendi oğluş kedim onu çok kıskanıyor, o gelince oğluşu diğer odaya kapamak zorunda kalıyorum.
O gittikten sonra saatlerce gezdiği yerleri kokluyor...
.
.

Hiç yorum yok: